Σεμινάρια Εξειδίκευσης

Υπάλληλος υποδοχής - Ρεσεψιονιστ

…Μπορεί, για τους περισσότερους, ο κόσμος των ξενοδοχείων να είναι ένας ξεχωριστός, υπέροχος κόσμος, γεμάτος λάμψη και πολυτέλεια, για τους επαγγελματίες του τουρισμού, όμως, είναι κυρίως απαιτητικός. Η ραγδαία ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας, έχει οδηγήσει στη δημιουργία πολλών ξενοδοχειακών μονάδων, αυξάνοντας τον μεταξύ τους ανταγωνισμό.

Πλέον, όλοι όσοι δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο παραδέχονται ότι στον πυρήνα κάθε ξενοδοχειακής μονάδας βρίσκεται η Υποδοχή και το προσωπικό που τη στελεχώνει. Ο Υπάλληλος Υποδοχής είναι αυτός που δίνει προσωπικότητα στο κτίριο, αυτός που με το καλωσόρισμά του μπορεί να μετατρέψει ένα αφιλόξενο κτίριο σε ένα ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον για τον επισκέπτη…

Απευθύνεται

  • Σε ενεργούς υπαλλήλους υποδοχής σε ξενοδοχειακή μονάδα,
  • σε Πτυχιούχους Σχολών Διοίκησης Επιχειρήσεων,
  • σε ενεργούς υπαλλήλους ξενοδοχειακής μονάδας που εργάζονται σε θέσεις διαφορετικές από το front office ή που επιθυμούν να εργασθούν στο τμήμα υποδοχής.
  • σε άτομα που δουλεύουν εποχιακά σε ξενοδοχειακές μονάδες (αυτοδίδακτοι) και που με το CFOP θα μπορούσαν να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους
  • σε τελειόφοιτους λυκείου ή ανέργους κάθε ηλικίας

Στόχος

Στόχος του σεμιναρίου είναι η άρτια εκπαίδευση και η απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων που απαιτούνται για την στελέχωση των τουριστικών επιχειρήσεων ώστε τα άτομα να είναι ικανά να διαχειριστούν άψογα τις ανάγκες μιας υποδοχής.

Τα οφέλη σας

Ολοκληρώνοντας την εκπαίδευση ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να γνωρίζει:

  • Τη λειτουργία της υπηρεσίας υποδοχής καταλυμάτων
  • Την τουριστική νομοθεσία σε βασικές συναλλαγές με
  • τουρίστες
  • Τα κυριότερα τουριστικά προϊόντα
  • Την αντιστοιχία υπηρεσιών διαμονής και τουριστών
  • Την 24ωρη διαδικασία ενημέρωσης και παρακολούθησης λογαριασμών
  • Τα σύγχρονα θέματα εξυπηρέτησης

Θεματικές Ενότητες

  1. Ξενοδοχειακή διοίκηση και βασικές αρχές λογιστικής
  2. Το τμήμα υποδοχής
  3. Υπηρεσία υπνοδοματίων
  4. Κρατήσεις
  5. Αφίξεις
  6. Τήρηση λογαριασμών
  7. Αναχωρήσεις
  8. Ταμείο
  9. Προσφορά συμπληρωματικών αγαθών και υπηρεσιών
  10. Διαχείριση παραπόνων
  11. Νέες τεχνολογίες και υπηρεσία υποδοχής

Στους συμμετέχοντες του σεμιναρίου θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης ενώ όσοι επιθυμουν θα έχουν την δυνατότητα να συμμετάσχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης και να αποκτήσουν το πιστοποιητικό Certified Front Office Professional by ACTA

Δήλωση Συμμετοχής

Κατεβάστε την Δήλωση Συμμετοχής ΕΔΩ και αποστείλλετέ την με email στο plus@dimitra.gr 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας:

Λάρισα: Τηλ. 2410 554026, οδός Παλαιολόγου 19 (πλατεία ΟΣΕ) Υπεύθυνη κα Κορδελά Ελευθερία.

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος